Ferhanugurlu Arkadaslar 31 haftalığız güzel kısçemle ama cok hastayım grip aşırı öksürük boğazda faranjit hepsi bir araya geldi birde idrar yolu enfeksiyonu çıktı hepsini geçtim enfeksiyon yüzünden son 2 gündür aşırı derece dayanılmaz bir bel agrısı var tek taraflı hemde geceleri yaramıyorum hareketlerim kısıtlandı agrı yüzünden öksürdükçe sanki bıçak batıyor sırtıma dün akiam monurol diye ilaç içtim suda çözünen ama nafile çok kötü agrım var hala lütfen yardımcı olunnn bugun iki buçuk litre suyumu da içtim ama agrımda azalma olmadı hiç
Elfsr12 Ferhanugurlu En kötüsü idrar yolu enfeksiyonu bir türlü geçmiyor ne kadar su tüketirseniz tüketin antibiyotik bile dozajına göre iş görüyor doktorunuza başvurun antibiyotik başlar hamilelik enfeksiyon riskli önlem almalısın canım geçmiş olsun 🙏🏻
Migrenligebe Ferhanugurlu idrar yolu enfeksiyonu oldugundan emin oldularsa bol limonlu su icin. Hamileligin ilk aylarinda 2 defa enfeksiyon atlattim. Limonlu su idrar sokturup hizlica geciriyor. Allah yardimciniz olsun
Migrenligebe Ferhanugurlu sirtima vurmadi acikcasi benim. Bobreklerinize vuruyor olabilir mi? İdrar tahlili yaptirdiniz mi belki kum veya tas dokuyor olabilirsiniz. Dediklerinizi ben kum dokerken yasamistim yillar once
Ferhanugurlu Migrenligebe taş veya kum olsa tahlilde çıkmazmıydı acaba off yarına da geçmezse yine gidicem doktora
Migrenligebe Ferhanugurlu tahlilde cikardi tabii, ama ozel hstanede yaptirdiysaniz guvenmeyin derim. Limonlu suyu deneyin, sicak havlu tutun belinize. Sifa olacaktir insallah