Bende tam tersi gebeliğimin başından beri özellikle erkek doktor istedim . Kadın doktorlara göre hem daha nazik hem daha dikkatli davranıyorlar .Doktorumu da buldum gerçekten de hem kibar hem çok ilgili . İyi ki de erkek seçmişim diyorum 10 gün sonra çatı muayenem var kesinlikle bir çekingenliğim yok. Sadece acır mı düşüncesi var