Canss35 evet çoğu yerde öyle yaziyo bide 27. Haftalarda çoğu kişi yaşadığını yazmış büyüme atağı geçiriyorlar falan demiş ama ne biliyim geçen hafta çok haretliyken şimdi nadir hissetmem bi korkuttu beni , salı günü randevumuz var bakalım o zamana kadar aynı olursa erkene çeker gideriz belki❤️