Eda1254 evet canım 4. Gün falan oldu mastit olmaktan çok korktum. Bebeğin doktor kontrolü vardı dedi ki hemen git manuel bir pompa al en ucuzundan kanalını aç rahatlasın ama sağma 2-3 damla çektir dedi. Benek meme sert olunca da emmez dedi gerçekten de bebeğim emmek istemiyordu. E bebekten 300 liraya el pompası aldım 2 kere çektim süt fışkırdı memen rahatladı bebekte cokur cokur emdi bir daha da pompa kullanmadım bebek emdiği için de taş gibi olmadı artık memem