1 yıllık evliyim ve aslında yakın zamanda çocuk düşünmüyordum. Geçen hafta 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Çok korku kaydı endişe karışık duygular içindeydim. Bu sürece hazır mıyım? Bi canlıya bu kadar çok bağlanmak istiyor muydum? Kafamda bir sürü soru ve endişe oluştu. Sanki benim devrim bitmiş onun yasını tuttum artık kendimi çocuğuma adayacağım gibi. Bi yandan bu duygular içinde olmaktan suçluluk yaşıyorum. Benim gibi hissedenler oldu mu belki yalnız olmadığımı bilmek iyi gelir diye yazdım🥹