Aylakya bende 22 haftalık oldum 20+5 te doktor bebegın eşiyle beraber asagıda oldugunu soyledı buda erken dogum rıskı olusturuyo dedı ayaklarını yuksekte tut ıstırahat et dedı 10 gun tuvalet ve yemek dısında kalkamadım şimdi bırazdaha ıyıyız ama ben yınede tedbırlı davranıyorum sende ayaklarını yuksekte tut sıkıntın gecene kadar dınlen saglıcakla kucagımıza alırız inşallah 🙏🏻🙏🏻