huriyecftcoglu doğumdan aşırı derecede korktuğum için doktorum epiduralli normal doğum yaptırıcam dedi yapanlar var mı nasıl geçti doğumunuz?
Fatma3334 Benim ilk doğumum öyle doğurdum ikinci hamileyim 35 haftalık onu da böyle doğracam Allah izin verirse
Fatma3334 huriyecftcoglu 4 santim açıklığa kadar sancı çektim ondan somra belden iğne vurup verum gibi bieşy bağladılar iğne ile içine boşalttılar etkisi geçince bi kaç defa 5 yıl oldu çok az x regl olunca bel ağrım oluyor o kadar memnundm ben
Esahan Fiyatları nasıl acaba bu tür doğumun. Bir de konfor olarak diğerlerine nazaran ne gibi artı eksikleri var?