cansupolat Kizlar merhaba 10+6 haftalık hamileyim bugün yigenimi diş kliniğine götürdüm ilk hasta bizdik röntgen cihazı vs kapalıydı. Röntgen çekeceği sirada ben odadan ciktim bidaha girmedim ama yinede tedirgin oldum başına böyle seyler gelen var mi