Bebeğim 2 ay 8 günlük oldu sadece mama ile besleniyor ilaç kullandığım için emziremedim sütüm kesildi 3 saatte bir 90 veya 100 cc mama yapmaya çalışıyorum tam ölçü mama koyuyorum ama 1 buçuk 2 saat geçince krize girerek mama istiyor yani herşeyden emin oluyorum altı falan pistir diye ama yok mama istiyor mamayı içince susuyor napmalıyım demediğim her mama da böyle ve mama fiyatları malum sadece aptamil kabul etti napıcam böyle🥺