Kızlar 32 hafta 3 günlük olduk bazen midem ekşiliğinden dolayı gece bir şey yiyemiyorum yatarken bilmiyorum açlıktan mı yapıyor yoksa sıcaklardan dolayı su kaybı oldu susuz kaldı o yüzden mi böyle yapıyor doktora randevu aldım gideceğim ama sizlere sormak istiyorum bu benim ikinci gebeliğim ilkinde böyle yoktu sessiz sakindi ama şimdi maşallah gece öyle bir tekme atıyor ki öyle bir göbeğimin deliğine vuruyor ki sanki öldüm sanıyorum öyle bir acıyla uykumun en derinliklerinden uyanıyorum bunu yaşayan var mı ya bu durumu yaşayıp normal olan