Neslihankadir Şafaklar kaç bizim 113 günümuz kaldı 2.kez erkek annesi olacağım beni neler bekliyor acaba 😀😀😀
Ebbruc Neslihankadir ocak ayına da yazıyorum aralığa da bu çocuk ne zaman doğacak bilmiyorum 😂 normal doğum zamanı 18 ocak yazıyo ama sezeryan olacak bide erken doğum riskim var şöyle 1 ocakta falan doğsa da rahat etsem 😂 bu arada bende 2.kez erkek annesi olcam 🥰
Krmyslts Benimde tahmini doğum 1 Ocak dediler ama erken doğum riskim var o yüzden aralık ortası yada başına gelebilirsem iyi 😌
Ebrulis Benimde 93 günüm kaldı, ilk gebeliğim çok heycanlı ve birazda korku var gibi☺️🥺 kız bekliyoruz 🌸
Alihasan Safak 111 26 aralik gorunuyo dogum ama plasenta ondeydi o erken dogumu tetikklermi yoksa sezeryana donus yaparmiyiz bilemiyorum
Neslihankadir Alihasan benimde 26 Aralık gözüküyor umarım 36 dan önce 40 dan sonra doğmaz çok zor oluyor ilk bebeğimi 42+5 de norml doğumla aldim kucağıma çok zordu😀
GamzeeeYigittt Şafak 114 ama sezeryan olacağım için yaklaşık 2 hafta öne çekersek aralığın ortaları gibi doğum inşallah🙈Oğlum vardı şimdi kızım geliyor🥰
Ulku2106 9 Ocak görünüyor ikinci kez kız annesi olucam ama aralığın sonu gibi gelecek diye düşünüyorum 😂
Cihangir09 Neslihankadir şafak 112 ama sezaryen olacağı için aralığın 15ini geçmez diye düşünüyorum ☺️ sağlıkla gelsin kuzucuklar 🥰