ozgyrs 3 gündür bende de bel ağrısı var çok kilo almadim 24+3um ona bi şekilde katlanıyorum dinlenince geciyo bazi geceler aklık sancı yada kramp gibi birşey oluyo o an zor kipirdiyorum karnım mi kasik mi net anlayamıyorum da doktora gittim rahim normal dedi gaz sancısı olabilir dedi ama ister istemez korkuyorum