Hanımlar merhaba bir şey sormak istiyorum şu an 4bucuk aylık hamileyim İlk aydan sonra meme uçlarında ve çevresi var ya oralarda koyuluk oldu normalde böyle değildi ama hamilelikten sonra oluştu erkek bebek olunca böyle olur derler ki bebeğim de erkek geçer mi bu koyuluk doğum yapınca