Mzzz dediklerinizin coğuna katılıyorum . Ama kız ya da erkek bebek isteme durumuna katılmıyorum.tabiki takıntı haline getirmemek şartıyla dua ederek istenebilir. Şöyleki hayat şartları artık çok zor. Eskisi gibi çok çocuk yapayım büyürler beraber mantığı yok. Ya maddi durum elverişsiz ya da kişi tek başına yetemiyor. Hamilelik çok ayrı bir piskoloji ve kısıtlıyor hayatımızın bir dönemini ve emzirme dönemide eklenince yaklaşık 2,5-3 yıl gibi bir dönem inanılmaz zor geçiyor. Hele ki çalışan bir anne için. Elbette bu durumun piskolojisini kaldırabilen anneler varken bir o kadarda depresyona giren , yetemediğini düşünen ve sağlığı bozulan anneler de var.bu nedenle sadece 2 çocuk planlayıp , her iki meyvedende tatmak istiyorlardır. Doğruluğunu Rabbim bilir fakat veren o olduğu gibi alan da odur. Yani bazen biz ne kadar plan yaparsak yapalım. En hayırlısını bilen daima O’ dur.Allah tüm çocuklara sağlık versin , uzun ve güzel ömür versin. Tüm isteyenlere evlat nasip etsin.🙏