Silaybooo123 Arkadaşlar kırklı iken saç boyayan var mı saç kestirilmez diye biliyorum ama boyayan var mı ben boyatmak istiyorum ama
Sermec27 Silaybooo123 saç kestirilebilor o hurafe de boyanması iyi değil eğer emziriyorsaniz kimyasal bebeğe geçebilir çünkü
Merve-metin Silaybooo123 onu bence doktoruna danış kimyasal olduğu için bebeğe etki edebilir hamileyken bile boyaya izin vermiyor doktorlar çünkü
Silaybooo123 Sermec27 aslında saçlarım 3 seneye yakındır ombre fakat hamile iken uzayınca iğrenç bir görüntü oldu yarısı kahverengi yarısı sarı o yüzden düz renge boyamayı düşündüm şuan daha sonra saç kendine gelince tekrar ombre yaptırmayı düşünüyorum
Sermec27 Silaybooo123 canım önemli olan 40 li olmak değil emzirirken saç boyatmak iyi değil yani diyelim ki çocuğu iki yaşına kadar emzirirsn iki sene boyatmamak en iyisi kimyasal içeriyor çünkü
Silaybooo123 Civcivlerinannesi bende kestirme olmuyor ama boya olur diye biliyordum ama yapmayın diyorlar kırkın çıkmasını bekle diyor büyüklerim de
Civcivlerinannesi Silaybooo123 herkesin 40 gün boyunca kanaması olmuyor belli bir süre sonra kesiliyor abdestini alıp kestirip boyatabilirsin
12betul Silaybooo123 evet bende ombre idi gerçekten dip boya olmasa kötü duruyordu ben 21 haftalık gebeyim 18 hafta dip boya kendim boyadım . Hem hamilelik psikolojisi hem de saç vallahi insan bunalıyor
Silaybooo123 12betul evet değişiklik istiyor insan hele ki doğumdan sonra o psikoloji ile daha da ihtiyacı oluyor