Acelyadamar23 Merhaba 7. Haftam bugün 3 gündür kanamam var düşük tehlikesi var ve Rahim bebeği atmaya çalıştığı için kanama oluyomuş doktor dedi ağrılarım var ara ara kanamalarım var napmam lazım Progestan verdi doktor
alinci01 Acelyadamar23 canım uzan dinlen bol bol.Parça gelmiyorsa korkma.13. Haftamdayım hala kanamalarım oluyor
Zbt_ Gecmis olsun insallah saglıkla kavusun yavrunuza.ilaclarinizi kullanin ve bol dinlenin.sabır ve dua