1hamle MedicalPark Ahmet Yıldızbakan , daha önce Aysun hanıma gittim düşük yaptığım süreçte beni azarlar gibi konuştuğu için odadan çıktığımda ağlıyordum o yüzden soğudum bir daha gitmedim
Zeynep0709 Mt0244 Evet detaylı ultrason girdim ama perinatoloji doktoruna sıkıntı b durum olursa yönlendiriyorlar
Purpleonion helloandhello medicalpark Ayşenur hocayla normal doğum yaptım kesinlikle tavsiye ederim kendisi çok başarılı daha öncede cam hastası bi kadına imkansız dedikleri halde doğum yaptırtmış netten bakın isterseniz :) bi de hiiiç memnun kalmadığım var isim vermeyeyim belki memnun olan vardır
Ecemyurdakul Purpleonion Ahmet yıldızbakanı hiç sevmedim tamamen sosyal medya oynuyor ve bebekleri eleştirmesini hoş bulmuyorum
Purpleonion Ecemyurdakul hiç bilmiyorum sosyal medyada kullanmıyorum o yüzden bi fikrim yok ama Ayşenur hocayı gözüm kapalı öneririm
Feniks Ecemyurdakul yok bence hiç değil benim erken doğum riskim oldu mesela o beni sakinleştirdi hiç bir sorunda paniklemedi beni
Nur2707 helloandhello Bende aysun hocamın hastasıyım. Daha önce ona kürtaj olmuştum. Şimdi de gebeligimi takip ediyor. Çok ilgili ve bilgili biri umarım sağlıcakla sürecimiz tamamlanır. Diğer doktorlara giren hastalar 10 dk da çıkıyor bizim hocanın yanına giren yarım saat çıkamıyor ☺️ hastalara ilgisini burdan anlıyorum. Benim stresli zamanlarimda çok rahatlatmisti beni saolsun
Nur2707 Daha önce Ayşenur hoca doğumunu yaptırmıştı ondan da memnun kalmıştım ama onun da sekreterini sevmiyorum. İyi bir doktor birazcık sert ama bilgili biri
Duruu3 helloandhello ben Toroslarda oturuyorum en yakın özel modern tıp merkezi olduğu için ordaki Ahmet kaankoca hocama gidiyorum çok iyi sevecen bir doktor.
gmzenur-aydn977777 Duruu3 akademi de çalışıyor orayla da mı anlaşmali acaba Ahmet Kaan koca bende ona gidiyorum ama akademiye
Duruu3 gmzenur-aydn977777 canım evet orayada 4 gibi geliyor 5 gibi çıkıyor doğumunu bende akedemide yapcam heralde memenunmusunuz😍
gmzenur-aydn977777 Duruu3 hastane eski çalıştığım hastane temiz güzel çalışanların çoğunu tanıyorum doktorumuda o zamanlardan tanıyorum iyi bir doktor ilgili tek sıkıntı cihazı biraz eski net değil yani bende yarın gidip gün alacağım doğum için benim bitti sayılır sen kaç haftalıksin
Ecemyurdakul Purpleonion şuanlık Ayşenur hocayla devam ediyorum yardımcısıyla tartışmadığım sürece bırakmam ahahaha çünkü çok asık suratlı birisi
Duruu3 gmzenur-aydn977777 ya evet aşırı kötü makinesi neyapalim yapcak bişey yok bebeğim ben 7 haftlik gebeyim sağlıkla gelsin inşallah canım ❤️❤️ bana yaz olurmu doğum edince cinsiyet bellimi 😍
Purpleonion Ecemyurdakul hahaaha evet mizacı öyle heralde ama ben hiç takılmadım ona Ayşenur hocaya çok güveniyodum o yüzden doğumuma odaklanmıştım yüzünü bile hayal meyal hatırlıyorum😂