meria_00 Benimkileri de yorumlar mısınız acaba? Doktor %99 erkek dedi ama detaylı ultrasonda tekrar bakılsın alışveriş için bekle dedi bende de soru işareti oluştu. Kırmızı işaretli görselde kordona benzettim değişik uzantısı var gibi, yeşil işaretlide klitorisi de andırıyor. Yandan görünüşlerden hiçbir şey anlamadım 😅 Yanılma payı var mıdır ne diyorsunuz? https://imgyukle.com/i/Cx4oTY https://imgyukle.com/i/Cx4PAq https://imgyukle.com/i/Cx4R6v https://imgyukle.com/i/Cx4Em0
Esahan meria_00 Yakınlaştırarak mı çekmiş gözlerim pul pul oldu :) kafa nerde nub nerde göremedim. İlk resimde doktor pipisini işaretlemiş herhalde. Çocuğun beden bütünlüğü olan bir görüntü mevcut mu?
meria_00 Esahan İşaretleri ben koydum 😀 sizin için kafasının olduğu yerleri de belirttim 😂 başka görüntü yok maalesef. 16+4 bu arada görüntüler. https://imgyukle.com/i/Cx4COM https://imgyukle.com/i/Cx4yVy
Esahan Dilanaa12 Doğrudur zaten doktorunki de bizimki de sadece tahmin. Siz ve eşiniz iri kemikli değilseniz ben kemik yapısını erkeğe benzettim. Kızlar daha oval oluyor erkekler daha küt.
Esahan meria_00 Vallahi helal olsun doğru. Doktorunuz nubundan tahmin etmeye çalışmış kız gibi görüyorum ben. Kafa da yuvarlak gibi duruyor.
meria_00 Esahan Hadi inş :’) Sağlıklı olması önceliğim tabii ama içimden en başından beri kız geçiyor. Kafa yapısını ben de kıza benzettim ama aşağıdaki o uzantılar soru işareti :D
Dilanaa12 Esahan sağlıklı olsun da çok merak ediyorum ama, çok teşekkür ediyorum net öğrendiğimde yazacağım 🙏
Esahan Dilanaa12 Bende merakla bekleyeceğim. En azından teorilerin tutup tutmadığını anlamak açısından.