Sokratesss selamlar arkadaşlar, bebekleriniz ne zaman gülümsemeye başladı ? benimkinin refklesler normal, kartlara vs de bakıyor ama gülümseme yok oyun oynamak kendi kendine vakit geçirmek yok. çok endişe ediyorum ya günlerdir
ttazeannee Sokratesss kız çocuk daha dünyada olduğunun farkında değil napsın bu bebe sana kendi kendine nasıl oyun oynasın gülsün
Sokratesss Pamuk doktor da öyle dedi refleksleri iyi dedi sordum sosyal gülmesi yok diye sizin gibi dedi. ama işte okudugum kitapta yazıyordu, osman gönülal var youtube da doktor onu da izledim eğer gülmüyorsa doktora götürün diyordu ne yapacağımı şaşırdım
Sokratesss ttazeannee kendi kendine değil ama hani karşısında konuşursun gülersin ya tepki olarak p da minik de olsa güler işte o yok. osman gönülal ı izledim 6 . haftada sosyal gülme yoksa doktora götürün diyor. videoyu izlemeden 2 gün çnce kontrolden gelmştik bizim doktor da normal dedi. öyle kalakaldım endişeliyim
ttazeannee Sokratesss her çocuk bir değil canım sen yine gözlemle hareketlerini falan ama endişe etme boşuna