Ben de 34teyim. Dünden beri hareketlerde azalma hissetmiştim bugün doktora gittim. Nst çekildi. Kalp atışları normal ancak biraz düşük çıktı. Uyuduğu için olabilir ama yine de takipte kal. Eğer hareketleri eskiye dönmezse akşam tekrar nst bakalım dedi