Nuray23 Merhaba ben yeni gördüm yorumunuzu.. ben 15 gun gunde 3 doz kullandm ve sonucum degismedi endokrin uzmanina yonlendirildim, endokrin uzmani asla icmemem gerektigini soyledi. Hamilelik Hormonu olan beta hcg tshi taklt edebilirmis o yuzden dusuk görünebilirmis tsh 18. 20. Haftaya dogru duzelirmis. Mutlaka endokrine gidin sizde…. 22 haftadayim daha gitmedim tsh icin ne durumda bilmiyorum bu hafta ölçturcem. Eger duzelmezse bu haftalarda ilac kullanilmaliymis ama thyromazol asla dedi endokrin uzmani. Ben de cok uzulerek ictim ve pişmanım