aybukee10 evet bazen düşüyor ama olsun yükselmesinden çok daha iyi geliyor bana düşmesi. Tansiyona bağlı baş ağrılarım azaldı hala daha çok zorlanıyorum ama en azından doğuma kadar idare etmek zorundayım. Ne demek rica ederim evet o haftalarda benim çok kasık ağrılarım oluyordu öğrendiğimde 4.5 haftalıktım en büyük belirtim kasık ağrısı olmuştu son dönemler hariç ilk 6 ay kasık ağrısı çok normal bence ben çok yaşadım hala daha ara sıra ağrır kasıklarım :)