Kızlar şuan 15+2 deyiz. Ve sigara içiyorum çok fazla değil ama günlük 8 falan. Gebeliğimde şu an herhangi bir sıkıntı risk yok. Ama sigarayı bırakmak istiyorum çocuğum için ama irademe sahip olamıyorum. Sigara içmediğimde de çok yiyorum ve daha erken olduğu için daha bütün kiloları ben alıyorum. Ne yapmam lazım acaba yardım edebilir misiniz 🙏🏼🙏🏼