İki doktora aynı gün gittim sabah 3600 çıktı öğleden sonra 3300 gr çıktı. Kilosun doktorlar normal diyor ama ben biraz korkuyorum geç gelirse diye.İnşallah normal yapabilirim. İlk oğlum 39+5te gelmişti 3100 grdı .Buda sanırım abisi gibi bekletiyor beni. ☺️ endişe heyecan korku hepsi bir arada. Bu haftalarda sizler nasılsınız ?