Selam kizlar
Esilya ismi çok hoşuma gidiyor ama anlamı yok yani Esila isminin anlamı cıkıyor sürekli.. ama ben bir kaç kişiden duydum Esilya koyan var..
Aylina= Hurma fidanına düşen ay ışığı
Esilya= ( esila= akşam vakti )
Eslina = Allah’tan korkan ve günahlardan çekinen kimse
Ama 3üde çok hoşuma gidiyor siz olsanız hangsini seçerdiniz?