Minkkk Merhaba kızlar bende Üreaplasma bakterisi çıktı ve beta verdim 461 çıktı doktor WİNCEF 400mg ve FLAGYL 500 mg verdi. Bunları kullanan var mı? Gebeliğe zararı olur diye korkuyorum