Ceyk bitkisel olup olmadığını bilmiyorum ama benim de saçımın bi bölümünde egzema var yıllardır. Dönem dönem geçiyo çoğalıyo falan.çoğaldığında kullanmam için ketoral şampuan vermişti cildiyeci.bu ara yine çoğaldı doktoruma sordum kullanabilir miyim diye kullanabilirsin dedi.bi doktoruna danış istersen benimkini 1-2 yıkamada geçiriyor