Ceyk Kızlar hamileyken egzama olan var mı? Ellerimin üstü ve göğüs altlarım çok kötü kaşıntıdan duramıyorum var mı önerebileceğiniz krem ya da bitkisel bir çözüm
Songlkaraduman Ceyk hamile İkram değil de ondan önce bende vardı kafamın yan taraflarında saçlarımın içinde tek çaresi deniz suyu başka hiç bir tedavisi yok çok şey denedim geçmedi sadece deniz ile geçiyor her yıl yazın başında gidip ta ki yaz sonuna kadar kalıyorum mecburiyetten
Suuu Ceyk size bitkisel ilaç önerebilirim yok ediyor krem şampuan şeklinde kullanım çok rahatlatıyor yok ediyor
ozgeya Ceyk hamilelikte benim de yüzümde ve göğüslerimin arasında çıktı.Malesef hiçbir şey de geçirmedi.göğüslerimin ordakini anca pudra sürerek yatıştırıyordum,terden filan etkilemesin diye.doğumdan sonra iki günde geçti.
Melisam Ceyk bir de momecan verdi hamile olduğum için 5 gün kullanmamı söyledi o krem geçirmişti hemen kaşıntısı felan geçmişti ama doktora gidin bence
Ceyk Songlkaraduman Benim egzamam kışları hortluyor maalesef bende bütün yazı denizde geçiriyorum neredeyse ama kış gelince kabus geri dönüyor. hiç bu kadar kötü olmamıştı
Ervaaa0131 Sıvı el sabunu kullanmayın mümkünse durunun kalıp sabunlarını kullanın bulaşık deterjanını fairyyy harici bişe alın ve excipial lipo die bi krem var ondan bol bol kullanın. Kızıma hamileyken çıkmıştı hala geçmedi ama bunlar hafifletti diyebilirim
Songlkaraduman Ceyk bende hiç birşey kalmadı birde bi krem kullandım bir tanıdığımız yapıyor saçım sürdüm o çok iyi geldi şimdi çok şükür kalmadı öyle birşey ara ara geliyo hemen gidiyo
Ceyk Suuu çok sevinirim. Eşim şimdi eczaneye gitti bepanthol'un sensidermi vermiş. Ama sürekli tekrarladı için onu da kullanırım
Suuu Ceyk psodex ilacın ismi bu kremi ve şampuanı kullanacaksınız tek hemen rahatlatıyor nerde oturuyorsunuz göndereyim yoksa
Aynuradymn Ceyk aynen bnde o kremle rahatladim ellerimin ustu kaniodu artik her dk sur rahatlio sonra ztn az suruon bide deterja.n kullanmayin sabun kullaninda onunda etkisi cok oluo
Ttsznd ozgeya içimi çok rahatlattınız benim de yüzümde çıktı inşallah doğum sonrasında hemen geçer 🙏🏻😊
Polo Ceyk bepantenin kaşıntı giderici kremi var. Kortizonsuz ilaçsız. Reklamlardada çıkıo hatta. Çok iyi. Tavsiye ederim
Ceyk Sevdalmira Evde yok maalesef hemde annem kendisi yapar 2 gün sonra gelecek memleketten getirsin bari teşekkürler
Ceyk Songlkaraduman eczacının verdiği krem rahatlattı biraz geçemezse sabah doktora gidicem. Rahat uyku uyumak istiyorum
msrrf Ceyk ahh kanayan yaram resmen. benim kulaklarimda ve sacli deride vardi sadece . ama simdi alnima kadar indi malesef burun kenarlarinda falan kasintidan catliycam.