Ozky aynı şekilde doğurdum. Bi tur kordonla ve 4120 gr normal doğum. Zor bir doğum olmadı, sancım yoktu suni ile 3 saatte doğdu diyebilirim. Ama biz kilosunu 3.5 kg biliyorduk ve kordon olduğunu da bilmiyorduk. Önceden bilseydik nasıl bir yol izlenirdi bilemiyorum. Siz doktorunuza güvenin derim.