Dur_22 Kızlar 12 gün önce kan verdim adetime sekiz gün vardı 19 çıktı betam on gün sonra kan verdim 469 çıktı dün tekrar verdim bir gün sonra 528 çıktı adetim dört gün geçti napacam bu durumu yaşayan var mı daha kan vercem dış gebelik mi🥺
Nuryakup Bence değil değer iyi yükselmiş benim de 4 gün gecikmeyke 424 dü beta kanı verdikten sonra dr mutlaka sorun bence böyle düşünerek kendinize edersiniz
Dur_22 Nuryakup ya benim ilk gebeliğimde adetim iki gün geçince 1000 üstüydü bunda on günde iki katı artmamış 19 dan 469 olmuş az yükseliyor o kafamı karıştırdı