Bizede hep kıza benziyor dediler 21 haftalık olacam 3 gün sonra hala cinsiyet belli değil çok hareketli diyor erkek de olabilir net görünmüyor. Ayrıntılı ultrason a girecem bu hafta inşallah belli olacak. Doktor hep bişe alma net değil diyor yarisiki geçtim hamileligimin hala bişey alamadım çok canım sıkılıyor bu duruma kızımı 12.haftada öğrenmiştim bunuda erken de öğrenecem diye seviniyordum ama hiç net birşey söylemiyorlar 😏