Ftrhn geçmiş olsun adet geçmeden test yapmasanız hiç bilmiycekmişsiniz bazen beklemek iyi oluyor ben de kimyasal gebelik geçirdim ama benimki 20 gün gecikmişti değerim 400 e çıkmıştı o yüzden çok zorlanmıştım inşallah sizin kolay geçer adet döneminiz Allah en kısa sürede bebiş de nasip etsin üzülmeyin😊