BerivanLina Esrashshshssh ayy yrn miii 🥰🥰 sakin ol kuzum insallah sancin cok hizli bi sekilde ilerler ❤️❤️❤️
Esrashshshssh BerivanLina bilmiyorum inan iyi degilim uykum gelmiyor ya acilmam olmazsa zaten sancim da yok bebeğe birsey olur mu diye düşünüyorum sürekli
BerivanLina Hacer-duman acilma yok sanci yok 40 haftadan sonra bebegin kaka yapma ihtimalinden dolayi risk goze almiyor doktorum
Hacer-duman BerivanLina bende bugün an itibariyle 40+1 günlük oldum ve hala sancım yok arada bir rahimde kasilmalarim oluyor acaba doktora gitsem mi bebeğimin hareketleri de iyi suni sancı da istemiyorum beklemelimiyim hala
BerivanLina Hacer-duman wllh 42 . Haftaya kdr bekleyenleri gordum ben . Ben 40. haftaya kdr zor danayandim . Bence surec hizli islesin riske de atmaya gerek yok bilmyorm ya tabiki sizin karariniz
Esrashshshssh BerivanLina normal doğum yaptım suni sancı ile biraz zordu dikisim vardı ama normal doğum da daha erken kalkiyorsun