Sağlıkla büyütün inşallah
Benimkilerinde arasında 11 yıl olacak kızım bu sene 5.sinifa geçti oğlum ekimde doğacak
Rahata alışınca insan zorlanıyor bizde zorlanacağız eminim. Şimdi pes pese olmalı diyenler gelir ama bence siz en iyisini yapmışsınız. Hem annenin toparlanmaya hemde çocukların en az okula başlayana kadar bize ihtiyacı var bence diğer türlü sadece çocukları geçiştirmek oluyor asla tam bi ilgi olmuyor