Elru 5 yil sonra hamile kalmistim 27 temmuzda kalbi durmus nedeniyle ilaçla kürtaj oldum genetik analoz yaptik sonuçları cikmis anlayan varsa baka bilirmi
RiRi22 Bende genetik test yaptırmıştım ama bu sonuç bizim devlet hastanelerinden farklı . Benimki daha detaylı yaziyordu.bişey anlayamadım.
Drfatma Normalde bizde 46 kromozom var bebeğinizde 47 kromozom çıkmış yani trizomi olabilir ama ayrıntılı yazılmamış
Alwayshope Bebeğinizin cinsiyeti kızmış ve 47 kromozomlu çıkmış muhtemelen trizomi 18 veya down sendromluymuş