bilgeeS Kendinizi yordunuz mu? Ben de 38 haftalığa gireceğim, doğuma az kaldı. hareket azlığından dolayı nst gittim birkaç gün. Düzensiz sancılar ve kasılmalar çıktı. Hareketleri her zamankinden az, doktor normal artık ama en az 6 hareket sayman gerek dedi. Bi de bu haftalarda kendimi çok yorunca azalıyor hareketi. Zaten yerleri aşırı dar, yorunca bebişler iyice uykuya meyilli oluyor. Stres yapacağınıza bi görünün içiniz rahat etsin. ☺️