Kızlar hamileliğimin 7-8.haftadından beri enfeksiyon var mantar dedi doktor ama bakteriymiş sürekli akıntı var ve yeşil peynir gibi koku yok ara sıra oluyor
Yurtdışında yalıyorum antibiyotik dahil 2-3 defa fitil kullandım
Sonra Tr ye tatile geldim bi ay orda da iki defa gözüktüm ikisinde de 6 günlük bi vajşnal tablet verdi geçmişti 3-4 gün dün yine başladı gece fitil attım yine kaşıntı da var
Buna ilaç hariç iyi gelen birşey yok mu kafayı yiyecem eşimin yanına uzanmaya çekiniyorum resmen 5.ayımdayım 4 aydır çekiyorum bu sıkıntıyı
Bitkisel yolla vb yada başka yolu yok mu