KbrTzkprn1 Merhaba kızlar 7 haftalık hamileyim ve doktorum bi kaç test istedi. Rubella ıgg pozitif ıgm negatif olarak çıktı. İnternetten yazılanlara girip baktım ve sabaha kadar gözüme uyku girmedi. Aynı durumda olanlar var mı aranızda?
Gokturkmom_ KbrTzkprn1 igg pozitif olduğunda hastalığa karşı bağışıklık olduğunu gösteriyor, en başta bende endişelenmiştim ama normal merak etmeyin
Minikmucizemm_25 Bende aynı şekilde 7 haftalık hamileyim bende de ıgg 17 pozitif ıgm 02 negatif bende çok tedirgin oldum ama korkulcak bişey yok sanırım yarın doktora göstericem sonucu