Yenianness Günaydınnnn, 32 haftama girdim ama bebeğim önceden tekmeler gibiyken şimdi kayma ya da yaslanma şeklinde sakin hareketleri var sizlerde de durumlar böyle mi?
Denizkarci Yenianness evet canım ben de 33. Haftama girdim bebeğim kayıyor çünkü yerleri dar oluyor gittikçe
Cansu-2600 Yenianness Evet gayet normal büyüdüler yerleri daraldı sıkıldılar artık 😁 bizde 33teyiz kendini gerdirme kaydırma bı yere toplama hareketleri yapıyor hiç korkmayın
Yenianness Denizkarci eskisi gibi çok sık hissetmiyorum önceden böyle sürekli vurur gibiydi şimdi sakin sakin ve karnım sivrileşti mesela sizinde mi öyle
Yenianness Cansu-2600 ay ben de ister istemez korktum bir de karnım da sivrileşti falan dedim acaba bir sorunu mu var da böyle sadece kayma gibi hissediyorum
Cansu-2600 Yenianness Erkekmi ? Aynı benimde öyle karnım aşağı indi yürürken aşağı doğru baskı hissediyorum artık son zamanlarımıza başladık
Cansu-2600 Yenianness O zaman hurafelere inanmicam artık 😁 erkek bebek göbeği sivri olur diyolar ya normalde 🙈