En son 8 temmuzda regl oldum ve 14temmuzfa bitti o gün bugündür hala regl olmadım 12 ağustostada kan vermiştim negatifti artık ilaçları herşeyi bırakmıştım 4 aydır bişey kullanmıyordum adetimide oluyodu ama yine gecikti tekrar başa sarmam mı gerekicek🤦🏻♀️