Potter58 İkili taramaya girdim risk yok gayet iyi değerler dedi ama üçlüyü de yapalım dedi ben yaptırmak istemiyorum dedim doktor ısrar ediyor yaptıralım diye yaptıranlar var mı neye bakılıyor? Ya da şart mı yardımcı olur musunuz
Gokturkmom_ Potter58 Ben ikili kaçırdığım için dörtlüyü yaptırdım normal çıktı. Doktorum üçlüyü önermedi ama bu taramalar zorunlu değil diye biliyorum biri normal çıkınca bi başkasına gerek duyulmuyor
Bares Potter58 merhabalar ben 2 tane düşük yaptım bu gebeliğimde ikili üçlü ve dörtlü testlerin hiç birini yaptırmak istemedim açıkçası belki cahilce gelicek birilerine ama sonuç olarak her şekil evladım benim vazgeçmem kaldıki benim doktorum kişiye bağlı zorunlu değil dedi sadece detaylı ultrason bekliyorum omu yaptıracağım
Bares Potter58 ya i karar sizin tabi ki ama strese gerek yok Allah yazmıştır güzel bir kader iyi düşünelim iyi olsun🙏
Potter58 Yeniyeniden ya konudan bağımsız bir şey daha sorucam da dün benim doktorum izindeydi asistan bir doktor baktı bana. Doktor dedi ki bol su için rahimde kasılmalar var dedi ama gayet sakin ve önemsiz bir şeymiş gibi söyledi ben de önemsemedim daha sonra eve gelince kafama takıldı. Önemli bir şey mi bu?
Slymnsmy Potter58 ben yaptırdım ikili taramam olabilecek en iyi seviyede çıkmış öyle demişti üçlü tarama orta riskli çıktı dedi yine de doktor taramalar kesin netlik vermiyor falan dedi down sendromuna falan bakıyorlar diye biliyorum zaten internette de yaziyor
Potter58 Slymnsmy aynen ikili taramada bana da öyle söyledi çok sağlıklı bir bebeğin var risk yok dedi