Kbrabrkci1_ Dün gece birden kasıklarıma ve karnıma şiddetli bir ağrı girdi hala karnımın içi acıyor acile gittim yoğun bir şekilde idrar yolu enfeksiyon olduğunu söyledi yarın kendi doktoruma gideceğim randevum var antibiyotik verdi kullanmalı miyim
basakc36 Kbrabrkci1_ Tabi ki kullanmalısın. Enfeksiyon antibiyotikten daha zararlı emin ol. Kutu kutu antibiyotik 10 adet iğne kullandım bu enfeksiyon yüzünden. Doktorun ne söylüyorsa onu yap
Moz Kbrabrkci1_ yumurtalıkta kist olabilir benim öyle olmuştu ve kist çıktı Ama ilaç vermedi prog Están kullanıyorum sadece
basakc36 Kbrabrkci1_ evet canım hemde çok yüksek bi enfeksiyondu hala var ama ilaç iğne biraz düşürdü.Kasık ve karın ağrısı yapıyor.
Crnklcc Kbrabrkci1_ merhaba benimde kasık ağrım vardı idrar kültürümde enfeksiyon çıktı 6. Haftada ve antibiyotik kullandım
Ecemis Bendede var suan 7 haftaligim ama doktorum antibiyotik yazmadi başka ilaç verdi. Cok fazla agrim olmadi regl sancisi gibi oldu sadece
Kbrabrkci1_ Ecemis kasıklarjm ve karnım dayanilmayacak bir ağrı girdi yürüdükçe geçti ama önlem amaçlı gittim acile oda yoğun enfeksiyon yababilir dedi doktora gideceğim zaten
Kbrabrkci1_ Bende başladım antibiyotik bugün 5 haftalık 21bin çıktı beta hcg yarın tekrar alacak çok mu yüksek bilmiyorum kötü birsey demedi
Mrvclk9 Merhaba 5 haftalık hamileyim bundan 1 hafta öncesinde tek kese bebeğim vardı bu hafta kalbini dinlemeye gittik iki kese göründü yeni görünen boş diğerinde bebek var bu normal mi