Kızlar selam pazartesi akşam sezaryen doğum yaptım, 38+3 haftalıkken. Sütüm gelmiyor, mememin ucu yok bebek de tutamıyor. Hemşirenin tavsiyesiyle silikon meme ucu alıp şırınga ile damlatarak memeden besliyoruz ama aşırı zor oluyor. Sütümün gelmesi için ne yapmalıyım? Gelmeyecek diye endişeleniyorum. Sarılık olmaması için Max iki saatte bir besliyoruz