Maalesef suni sancının verileceği gün covid pozitif çıktım kızlar şimdi tek kişilik odaya yerleştirdiler sanırım bağışıklık sistemim düşük olduğu için bi süre bekletecekler ağrılarım ve böbrek tıkanıklığım dayanılmaz olmaya başladı biraz şanssız bi dönemdeyim maalesef yarın sabah her şey net belli olacak umarım bebiş bu durumdan etkilenmez :(