pamukannesi25 Ben ikinci sezeryanımı olucam araları 22 ay ama sezeryan dikişimde hala hafif tümseklik var hassasiyette var merak ettiğim benim gibi olanlar oranın kıl tüy sorununu nasıl çözüyor ? Bide 2. Sezeryanda aynı yerden mi kesiliyor bilgisi olan var mı
Adensmom8 pamukannesi25 aynı doktora gittim evet aynı yerden kesi açtı tüy sorunum olmadı lazere gittiğim için dikişi birlesi ve düzgün hale getirdi
Yasmin444 Tek bildiğim aynı yerden kesılmıyor benımde ikinci gebeliğim aynı terden kesılmıyor diye biliyorum