BsrSnmr benimde 6 yaşında ve 21 aylık oğlum var 9 ağustosta doğum yaptım ve doğum yapana kadar eşime hergün ağladım hissediyorum ben ölcem diye 🥲 Hem kendi psikolojimi hem de bütün yakın çevremi derbeder ettim bu konuda 😅 Ama şöyle birşey var benim 4. Sezaryenim oldu ve 3. doğumuma giren doktor eğer bir daha doğurursan masada kalırsın dedi bide rahmim 3 doğumdan dolayı incelmiş ayrıyetren yapışıklıkta vardı. Kadın doğum uzmanı kabul etmedi kan kaybetme riskim vardı. Bende Perinatolog+profesör buldum alanında iyi bir doktordu onunla ilerledi sürecimiz ve hiçbir risk yaşamadan çok rahat bir doğum gerçekleşti 🥲 Annelik içgüdüsü sanırım çocuklarımızın annesiz hayatlarının devam edemeyeceğinden korkuyoruz maalesef. Rabbim kimseyi annesinden, anneleri de evlatlarından ayırmasın 🤍🙏🏼 Korkmayın bol bol dua edin içinizi ferahlatın 🙏🏼