Merhaba kızlar bugün tam 20 hafta olduk şükür ama neredeyse 3 hafta önce hafif kahverengi leke şikayeti ile doktoruma gittin ve progestan başladı ve bir sıkıntı olmadığını söyledi ama ona rağmen geçmedi bu 3 haftalık dönemde idrar tahlili yaptırdım ve idrar yolu enfeksiyonu olduğu ortaya çıktı ve doktorum antibiyotik verdi ilacı içerken akıntım kesildi ayrıca tahlilde kum döktüğümde ortaya çıktı bunun yanı sıra kronik rahatsızlığımdan dolayı kortizona başladım antibiyotik bittince fakat antibiyotiğim bittiğinden 3 gün sonra kahverengi akıntım tekrar başladı ve bugün biraz dışarı çıkıp eve geldiğimde biraz daha artmış bir şekilde yeniden geldiğini gördüm ayrıca idrar kültürü yaptırdım 2 kez arka arkaya hemde sırf emin olmak için onda da bir şey çıkmadı valla artık o kadar üzülüyorum ki ne yapmam lazım inanın bilmiyorum doktora gidiyorum kendi hastalığım için doktoruma gidiyorum aksatmamaya çalışıyorum her şeyi yarın tekrar kadın doğum doktoruma gideceğim ama en azından az çok benzer durumu olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim Rabbim hepimize evlatlarımızı sağlıkla sıhhatle huzurla mutlulukla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hayırlı akşamlar 🥲🌸