33+5 den selam kızlar
Aşırı derecede idrar yolu enfeksiyonum ve kaşıntım var doktor fitil verdi cefaks ilaç verdi ama hiç bir şekilde fayda etmiyor bol bol su da içiyorum ama dayanılacak gibi değil baska nasıl kurtulabilirim enfeksiyondan bebeğe bi zararı olur mu acaba