Hazal3421 inşallah Haziran’da yine betam düzensiz artıyordu ve kendiliğinden düşüğüm başladı kürtaj oldum kesede kanama mevcuttu zaten yolk saç yoktu ama bunda kese iyi görünüyordu yolk saçta olunca çok umutlandim ağrım.kanamam yok şükür dusecekse kendi düşsün yarın yine kontrolüm var ben inanıyorum olumlu haberler alacağım