Ben bundan bi 10 yil önce olmustum rahimde y seklinde perde vardı. 4-5 yil sonra gebelik yasadim erken dogumla sonuçlandı. Her gebeligimde serklaj olmak zorundayim. Cok sonralardan okudum ki daha önce rahimde perde vs ameliyati olanlarda genelde servikal yetmezlik oluyormus ve erken dogum olabiliyormus. Ne kadar doğru bilemiyorum ama ben birebir yasadim